sobota, 24 grudnia 2016

Co upiekłam na święta

Nie wiem jak Wy, ale ja piekę zazwyczaj tylko na święta - Boże Narodzenie i Wielkanoc. W dzisiejszym poście pokażę Wam, co przygotowałam w tym roku.
 - Renifery, czyli zwyczajne toruńskie pierniczki polałam czekoladą, ,,dokleiłam'' precle, cukierki M&M's i perełki do dekoracji pierników
- Cynamonowe gwiazdki z przepisu Eternal mystery, który to blog swoją drogą polecam : ) Przepis łatwy, a ciastka pyszne
- Ciastka potrójnie czekoladowe ze strony Moje wypieki. Tutaj przepis był dużo trudniejszy, najgorsze było to siekanie trzech tabliczek czekolady... Ale sobie poradziłam. Ciasta bardzo dobre, w smaku przypominają mi te z McDonalds...
Tutaj powtarzają się ciastka czekoladowe i cynamonowe, jednak tym razem oprócz gwiazdek saksofony. Nowością są pierniczki, w drugim od góry rzędzie, do których przepisu nie podam, bo nie będę z książki przepisywać...

Życzę wesołych świąt : )

Zanka

3 komentarze:

  1. to ja bardzo często piekę, mimo ograniczeń, które uparcie stawia mój elektryczny piekarnik wielkości małej mikrofalówki. ;) ale jak się chce, to można. ;) na Święta upiekłam mnóstwo pierniczków oraz krówkę z toffi, bo ją zawsze najbardziej lubimy jeść. a mama jeszcze sernik zrobi. ;)
    pozdrawiam serdecznie i wesołych Świąt!
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jak wiesz piekę bardzo często ;) Dziękuję za polecenie i bardzo się cieszę, że wypróbowałaś mój przepis i że Ci ciasteczka smakowały ^^ Dzięki Tobie nabrałam ochoty żeby zrobić te reniferki, ciekawi mnie ich smak, bo wyglądają uroczo. Niestety dopiero pewnie je zrobię za rok ;/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmm... wyglądają znakomicie! Jestem pewna że smakują podobnie ;)
    Ja w tym roku jakoś nie miałam czasu i chęci nawet na upieczenie tradycyjnych pierników... jestem więc skazana na kupne ;P
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń