sobota, 3 grudnia 2016

,,Haul'' świąteczny - Tiger i Biedronka

Tak, haul z Biedronki... Wydaje się to co najmniej dziwne. No ale cóż, to właśnie w tym, zdaje się tak zwyczajnym sklepie znalazłam coś, co już za chwilę Wam opiszę.
Więc oto pudełko z Cadbury, firmy, którą pierwszy raz zobaczyłam w sklepie innym niż Kuchnie Świata
 W pudełku, swoją drogą bardzo ładnym, znajduje się 6 batoników czekoladowych tej oto firmy. Pozytywnie zaskoczyło mnie ich zapakowanie - każdy z nich ma specjalne miejsce, ale też ich wygląd. Są bardzo ładne. O smaku niestety na razie nie mogę nic powiedzieć, ponieważ jeszcze ich nie spróbowałam.
Jedyną wadą jest cena - aż 9,99zł.

Drugą rzeczą, którą kupiłam, jest ten oto zestawik z Krainy Lodu.
 W tym przypadku też zachęciło mnie opakowanie, ale też napis, że w środku znajdują się naklejki. Ja, naiwna, byłam przekonana, że będą w nim same naklejki, bardzo dużo naklejek.
Niestety tak nie było. Jest ich tylko jeden mały arkusz. Dodatkowo w pudełku znajdowały się jakieś słodycze, których jeszcze nie rozpakowałam. Dobrze chociaż, że zestaw kosztował tylko 3,99. 

No a teraz przejdźmy może do drugiej części tego ,,haulu'' - zakupów w katowickim Tigerze.

Kupiłam w nim takiego oto muchomorka czerwonego. Na szczęście (chyba) nie jest trujący. Za to bardzo ładny :) W cenie tylko 4zł.
Bombka, plastikowa wprawdzie, ale mam już świetny pomysł, co z nią zrobić :) Tylko 3zł.

Podobał Wam się ten post?
Zanka

22 komentarze:

  1. aż sama bym zjadła te słodycze, czas wybrać się na zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Narobilas mi ochoty na slodycze!
    http://olgv-kos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw batoników wygląda bardzo ciekawie, jeżeli jednak chodzi o pudełeczko z wizerunkiem Krainy Lodu, to moim zdaniem porażka - takie ładne opakowanie, a zawartość słaba :D Bombka cudowna! :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Zjadłabym takie batoniki czekoladowe! Pycha!!!! A bombka super! Można z nich naprawdę zrobić świetne dekoracje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Aleee fajne te batoniki! Świetny pomysł na prezent :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. do Tigera wybrać się koniecznie przed Świętami muszę, na pewno kilka fajnych pomysłów tam znajdę. ;) a z Biedronki mam takie samo pudełko tylko z Gwiezdnymi Wojnami, bo mój chłopak je uwielbia. ;) ale nie narzekał za bardzo na zawartość. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodycze bym zostawiła i dodała 6 grudnia do mikołajowych prezentów. Fajnie zawsze coś słodkiego znaleźć w paczce ;)
    pozdrawiam, KINGA na Wieszaku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękna ta bombka, skusiłabym się na nią, bo również mam własny pomysł jak ją wykorzystać, ale w mojej okolicy niestety nie ma Tigera :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniam zjadlabym to wszystko :) zrobilas mi smaka na slodkie

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim zdaniem trochę słabo z tym opakowaniem z Krainy Lodu. Jednak uważam, że pierwszy zestaw tych batoników za bardzo ciekawy,a cena też przystępna, taka moja opinia.

    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety mieszkam na tka zwanym "zadupiu" i zazdroszczę wszystkim, którzy mają blisko tiger'a! Jeden z lepszych sklepów. Ciekawy haul.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blisko to ja też niestety nie mam :( Prawie godzina autobusem... Dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  12. Narobiłaś mi smaka na te słodycze! :)
    Pozdrawiam http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam słodycze Cadbury <3 muszę sprawdzic je w Biedronce :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Mmmm... Smaczne pudełeczko! Bardo podoba mi się grzybek :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Wydaje mi się, że 10zł za 6 batoników to nie aż tak dużo. Raczej przystępna cena za dobrej jakości
    https://wiktoria-komisarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rzeczy, będę musiała w końcu wybrać się do Tigera (niedawno otworzyli go w moim mieście, a jeszcze ani razu w ni nie byłam). Na pewno kupię kilka takich bombek, już mam pomysły co można z nimi zrobić :D

    julalou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. To pudełko z Cadbury wygląda cudownie, cieszę się, że mam ich słodycze na co dzień. Kocham Krainę Lodu! <3 Miałam okazję jeść w tamtym roku te słodycze i były całkiem niezłe!
    Pozdrawiam kochana i zostawiam obserwację^^
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Widziałam to pudełko u siebie w Biedronce i niestety cena mnie odstraszyła.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń