niedziela, 4 grudnia 2016

Świąteczne inspiracje - część 1

 Dzisiejszy post będzie się składał z prawie samych zdjęć - inspiracji świątecznych. Pochodzą one z filing.pl oraz mojego WeHeartIt. Kilka z nich znalazłam też w innych miejscach, ale niestety już dawno i teraz nie potrafię ich znaleźć :(

1. Choinka
Nudzą Wam się już tradycyjne drzewka? Mnie nie, ale gdybyście chcieli w tym roku mieć oryginalną choinkę, tutaj znajdziecie kilka inspiracji. Niektóre z nich są naprawdę śmieszne :) 









2. Gotowanie, pieczenie, ogólnie słodycze
W tej części znajdziecie kilka prostych pomysłów na słodycze świąteczne. Co z tego, że niektóre z nich (jak te z truskawkami) są prawie nierealne do upieczenia w grudniu...












I na koniec już coś z Krainy Lodu. Wprawdzie niezwiązane bezpośrednio ze świętami, ale zimowe :) I takie prawdziwe, szczególnie ostatnio...


Podobał Wam się ten post? Chcielibyście takich więcej? Pojawią się w nich m.in dekoracje świąteczne DIY.

Zanka

6 komentarzy:

  1. Świetne choinki! Ja od dłuższego czasu zastanawiam się na książkową choinką. Tak niestandardowo dawno u mnie w domu nie było.
    Pozdrawiam // Książki w Piekle ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysły! Te choinki podbiły moje serce, każdy może utożsamić choinkę do siebie. Z chęcią zjadłabym takie świąteczne ciastka, chociaż są takie piękne i żal by mi było :D
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Post świetny ;) Można się zainspirować. Choinki genialne, o niektórych istnieniu bym nie pomyślała, kreatywnie. Z ołówków i książek bardzo mi się spodobały :D Tak samo wypieki są ekstra. Prawdopodobnie coś z tych propozycji upiekę ^^

    OdpowiedzUsuń