czwartek, 22 grudnia 2016

Jarmark w Krakowie

We wtorek byłam na Jarmarku Świątecznym w Krakowie. Można było na nim kupić dosłownie wszystko. Od chałwy, pierniczków, krówek i lizaków, przez kolczyki, bransoletki, ozdoby na choinkę, bombki do pozytywek grających Imagine Lennona... (swoją drogą naprawdę ładnie gra, jestem szczęśliwą posiadaczką takowej, tylko zapomniałam zrobić zdjęcia...)

tak, to jest z modeliny... wow po prostu


I jeszcze mały haul z tego też jarmarku
 Pierniczek, w cenie 5 zł

 Krówka o smaku pistacjowym, 7zł. 

 
Kupione na stoisku manufaktury cukierków Ciuciu, po 5 złotych każda. Gwiazdka jest o smaku krówkowym, a laska - jakimś owocowym, nie pamiętam dokładnie. I tu nasuwa się pytanie - czy kiedyś znajdę polskie laski cukrowe o smaku mięty pierzowej? Czy kiedyś w ogóle będzie można kupić cukierki o jej smaku? W U.S.A. to normalność, a tu można kupić takowe tylko w tk maxxx (sklepie z rzeczami z U.K. i U.S.A...)

No i jak wcześnie wspomniałam, kupiłam też pozytywkę, ale niestety nie mam jej zdjęcia. 

Zanka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz