niedziela, 15 stycznia 2017

5 rzeczy, którę planuję zrobić w ferie.

W tym roku jestem taką szczęściarą, że moje ferie zaczęły się już w dwa dni temu po południu. Cieszy mnie to bardzo, w zeszłym roku miałam przerwę zimową jako ostatnia... Nigdy nie marnuję ferii na siedzenie przed telewizorem albo komputerem, albo po prostu nicnierobienie.


1. Zrobię coś kreatywnego
Niedawno znalazłam kilka świetnych pomysłów DIY inspirowanych filmem ,,Spirited away'', który swoją drogą bardzo polecam. To poniżej najbardziej mi się spodobało.
2. Ugotuję lub upiekę coś wegańskiego
Dokładnie jeszcze nie wiem, co, ale myślę nad falafelami z Jadłonomii lub też Chai Chia z tego samego bloga albo ciasto bananowe, tak też z tego bloga czy może coś zupełnie innego. Ważne, że wegańskie.


3. Zrobię zdjęcia
I tu też dokładnie nie wiem, jakie... Ale jako że tak dawno nie miałam w rękach aparatu (poza oczywiście zdjęciami robionymi w pokoju, na bloga, ale te się nie liczą...), po prostu jakieś muszę zrobić.


4. Przeczytam i zrecenzuję ,,Grę o tron". 
Ambitnie... Książka ta ma ponad 1000 stron, a na razie jestem dopiero na ok. 200. Książka jest cudowna, niezwykle ciekawa, podoba mi się też pisanie jej z różnych perspektyw. Więc, czekajcie na recenzję :) A na razie pamiętajcie - Nadchodzi zima.

5. Oczywiście będę pisać, pisać i pisać
Mam teraz tyle pomysłów, i na posty, i na książki czy opowiadania na wattpadzie... Dokończę też posty, które mają tak po dwa zdania, a na które po prostu nie miałam czasu... A przynajmniej się postaram.

Olbrzymie te plany. Mam nadzieję, że uda mi się je zrealizować... 

Zanka

6 komentarzy:

  1. Oby Ci się udało zrobić to, co zaplanujesz. :) Czekam z niecierpliwością na DIY, uwielbiam Spirited Away! Obserwuję, masz bardzo ciekawego bloga. :)

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęściara z ciebie! Ja ferie zaczynam za miesiąc! Cały ( no prawie cały) miesiąc. Masakra... Co do posta, to już się nie mogę doczekać kolejnych!! Uwielbiam twój styl pisania :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Nawet nie wiesz, jak mnie motywujesz.

      Usuń
  3. Weszłam bo zobaczyłam makkurokurosuke! Jakie one są urocze!
    shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w zrealizowaniu planów :) Też mam teraz ferie ^^

    OdpowiedzUsuń