niedziela, 15 stycznia 2017

5 piosenek w sam raz na ferie.

W tym poście pokażę Wam moje najnowsze "znaleziska" muzyczne. Mam nadzieję, że się spodobają :)

1. Starship - We built this city
 Wesoła, pełna entuzjazmu, motywująca. W sam raz na szary, ponury dzień albo nudną drogę komunikacją miejską czy też samochodem na ferie.

2. Electric Light Orchestra - Livin' Thing
Po prostu hit od ELO. Piosenka w sam raz do potańczenie na jakiejś karnawałowej domówce ze znajomymi ( albo samemu, jeśli, tak jak mnie, nikt nie chce Cię zaprosić nigdzie). 

3. Gigi D'Angostino - The riddle
Na pewno kojarzycie tą piosenkę. Każdy ją zna! Polecam zobaczyć z teledyskiem, co najmniej szalonym. Piosenka idealna, żeby napełnić się pozytywną energią na cały dzień. 

4. Elton John - I'm still standing 
Jeśli poprzedniej piosenki nie znaliście, tą na pewno musieliście kiedyś usłyszeć. Uzależnia, jak wszystkie inne swoją drogą, można by jej słuchać godzinami i się nie znudzi. Idealna właściwie wszędzie. 

5. Queen - Seven seay od rhye
 Co to za lista muzyki bez Queen'u? U mnie żadna. Uwielbiam tą piosenkę, po prostu uwielbiam. I tyle. 

Zanka

Ps. Za niedługo (mam nadzieję) mój blog będzie obserwować 50 osób! Dziękuję Wam bardzo :) Co powiecie na Q&A z tej okazji? Zadawajcie pytania pod tym postem

9 komentarzy:

  1. Pierwsza piosenka przypadła mi do gustu, bardzo oryginalny post :)
    Moje pytanie:
    Czy jest coś, co chciałabyś zmienić w blogu ? :)
    https://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie nie znam żadnej z powyższych piosenek ,bo słucham tylko polskich :D

    Ile chciałabyś mieć obserwatorów ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tych to żadnych nie znam. Q&A dobry pomysł :) To w takim razie masz tutaj kilka pytań ;)
    1. Ciekawi mnie nazwa Twojego bloga, więc skąd pomysł na taką?
    2.Co Cię skłoniło do założenia bloga?
    3. Gdybyś miała słuchać tylko jednego artysty/zespołu/artystki do końca życia kto to by był?
    4. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
    5. Twoje największe uzależnienie?
    I chyba tyle pytań :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne piosenki jednak nie bardzo w moim stylu. Gratulacje 50 obserwatorów. Moje pytania
    1. Czemu właśnie taka tematyka bloga?
    2. Prowadziłaś kiedyś jeszcze jakiegoś bloga?
    3. Co robisz w wolnym czasie
    4. Jakie są Twoje pasje oprócz blogowania opisz je 😂

    OdpowiedzUsuń
  5. O żadnej nie słyszałem, ale na pewno posłucham :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ELO to mój ulubiony band!^^
    Pozdrawiam!
    ...i zapraszam do mnie na KONKURS!^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tych piosenek :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam i uwielbiam dwie ostatnie piosenki, ale czy są to moje TYPY na ferie? No nie wiem.
    ~w wolnej chwili zapraszam: http://fanaberia-a.blogspot.com (obserwuję)
    Jeśli miałabyś ochotę zmienić szablon bloga napisz: nataliaa.adamczewska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń