środa, 5 października 2016

Witajcie, wszyscy moi (mam nadzieję) przyszli czytelnicy.

Nie wiem, jakie zadajecie sobie pytania, gdy to czytacie. Czy jest to coś w stylu ,,Czemu ta Zanka znowu zakłada nowego bloga?'' (to pytanie pewnie zadają sobie czytelnicy Świata Zanki ), czy też może ,,Gdzie ja jestem i kto to Zanka?''. Otóż za chwilę wszystko wyjaśnię. Zanka to ja, osoba pisząca te słowa, a jesteś, mój drogi czytelniku, jak może się już domyślasz, na moim blogu.
Przeglądałam ostatnio ,,Świat Zanki'' i stwierdzam, że jego początek był okropny. Wpisy miały średnio 2 zdania, do tego jakieś zdjęcie skopiowane z internetu. I tyle. Później zaczęłam pisać trochę dłuższe, ale dalej głupie posty. I dzisiaj stwierdzam : koniec z tym! Zmieniłam się bardzo, odkąd napisałam pierwsze słowa na ,,Świecie Zanki''.
Więc oto mój nowy, mam nadzieję że dużo lepszy blog.

Skąd wzięła się nazwa?
Zanka to jedna z form mojego imienia (dziękuję, Wikipedio), ,,the wind witch'' nie wiem sama czemu wymyśliłam, może dlatego że lubię żywioł powietrza (choć podobno jestem z żywioły ziemi...) i czarownice, ogólnie magię.

Kim jestem
,,Jestem kim jestem, niepojęty przypadek, jak każdy przypadek'', jak to kiedyś przeczytałam w jakimś wierszu.
I tyle na razie o sobie powiem...

Do zobaczenia : )
Zanka

9 komentarzy:

  1. W takim razie życzę powodzenia w wprowadzeniu nowego bloga ;)
    Pozwól że przyjmę ten zaszczyt i zostanę jego pierwszym obserwatorem :3
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziwię się czemu założyłaś nowego bloga. Jeśli z tamtym źle się czułaś to okej, masz prawo. Lepiej nie robić nic na siłę i dać sobie czystą kartę. Życzę Ci powodzenia i wytrwałości i tego aby Twój blog był taki jaki sama sobie wymarzyłaś. Też lubię czarownice i magię.
    Pozdrawiam ^^ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo : ) Witaj w klubie lubiących magię...

      Usuń
  3. Obserwuję i czekam na dalsze posty :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten blog jest świetny! Obs☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten blog jest świetny! Obs☺

    OdpowiedzUsuń