niedziela, 30 października 2016

,,Haul'' książkowy i nie tylko - Targi Książki w Krakowie

Udało mi się! Udało mi się pojechać na Targi Książki w Krakowie! To jest takie piękne! Byłam na nich w piątek, i stwierdzam, że są DUŻO większe niż w Katowicach. Spotkałam tam wielu autorów, i oczywiście kupiłam jeszcze więcej książek. Ciekawi Was, jakie? Zapraszam do czytania.

Te trzy książki - ,,Zielone martensy'' Joanny Jagiełło, ,,Sekretnik'' Ewy Nowak i ,,Gloria'' Moniki Błądek są z autografami autorek. Aktualnie kończę ,,Zielone martensy'' i zabieram się za ,,Glorię'' i ,,Sekretnik''.

A te już bez autografów. Ale i tak (jak na razie) ciekawie się zaczynają.

Nie nazwałabym tej kolorowanki książką. Ale jest super.

Targi Książki to nie tylko książki, wbrew nazwie : ) Było tam mnóstwo gier planszowych, puzzli, szkicowników. Ja kupiłam takie oto puzzle z ,,Krainy Lodu'', 1000 elementów. 

I piękny naszyjnik z modeliny przedstawiający nietoperza. Zaskoczyła mnie jego cena - tylko 5 zł. Do tego kupiłam kartkę świąteczną i przypinkę. 

Wbrew pozorom na Targach nie tylko się kupuje. Dostałam tam kolorowanki z ,,Harry'ego Pottera'', przypinki i zakładkę : ) 

Zanka


13 komentarzy:

  1. Świetne zdobycze! Mi się jednak nie udało dojechać na targi, trochę to daleko... Zazdroszczę Ci zdobyczy. Mnie najbardziej intryguje książka "Kod gorączki" i "Gloria", mogą być ciekawe.
    Pozdrawiam // Książki w Piekle ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz :) ,,Kod gorączki'' rzeczywiście jest bardzo ciekawy, co do ,,Glorii'' to nie mam jeszcze wyrobionej opinii, jeszcze jej nie przeczytałam...

      Usuń
  2. Ale świetne rzeczy! Chciałabym kiedyś wybrać się na takie targi, myślę że to wspaniała rzecz! ;)
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny haul. Sporo książek kupiłaś. Przypinka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super! Też bym chciała jechać na targ książek! Poza tym fajne zdobycze😆Najbardziej ciekawi mnie ten sekretnik. Opowiesz mi coś o nim?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super! Też bym chciała jechać na targ książek! Poza tym fajne zdobycze😆Najbardziej ciekawi mnie ten sekretnik. Opowiesz mi coś o nim?

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze chciałam jechać na takie targi, ale nigdy nie miałam okazji. Niezwykle ciekawi mnie ten Klasyk Animacji ! *.*

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy, chociaż najbardziej zazdroszczę chyba kolorowanek z Harry'ego Potter'a. Dopiero teraz znalazłam Twojego bloga. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to dobrze, że w ogóle go znalazłaś : ) Dziękuję za komentarz.

      Usuń